.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تكواندو مازندران توسعه مي‌يابد

رئيس هيئت تكواندو مازندران گفت: تكواندو مازندران توسعه مي‌يابد.

فيض‌الله نفجم در مراسم معرفي رئيس هيئت تكواندو شهرستان سوادكوه با اشاره به اين مطلب كه شهرستان سوادكوه داراي چهره‌هاي با استعداد در رشته تكواندو است، افزود: سعيد قلي‌نژاد به عنوان يكي از چهره‌هاي مطرح تكواندو استان مازندران است و اميدوارم در مديريت تكواندو شهرستان نتايج قابل قبولي را دريافت كند.
رئيس هيئت تكواندو استان مازندران گفت: هيئت تكواندو استان مازندران با توجه به وجود توانمندي‌هاي گوناگون در اين رشته ورزشي برنامه‌هاي مختلفي براي توسعه تكواندو مازندران انجام مي‌دهد.
نفجم با توصيه به رئيس جديد هيئت تكواندو شهرستان سوادكوه به استفاده از همه نيروهاي علاقمند به اين رشته ورزشي در هيئت تكواندو شهرستان، افزود: سوادكوه استعداد كسب عناوين جهاني را دارد.
رئيس تربيت بدني شهرستان سوادكوه نيز با بيان برخي از توانمندي‌هاي ورزشكاران تكواندو سوادكوه، گفت: حضور قهرمانان رشته ورزشي در راس هيئت موجب موفقيت‌هاي مختلف آن رشته ورزشي خواهد شد.
فرشيد قديمي با تشكر از اعضاي سابق هيئت تكواندو شهرستان سوادكوه گفت: تكواندو سوادكوه همواره از هيئت‌هاي فعال و موفق ما بوده است.
سعيد قلي نژاد رئيس جديد هيئت تكواندو شهرستان سوادكوه با تقدير از حضور رئيس و دبير هيئت تكواندو مازندران و رئيس تربيت بدني و علاقمندان به تكواندو شهرستان سوادكوه، گفت: از توان شهرستاني و استاني براي پيشرفت تكواندو شهرستان سوادكوه استفاده خواهيم كرد./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 4 دي 1389
ضمن تقدیر و تشکر از آقای نفجم در انتخاب شایسته برادر بزرگوار سعید قلی نژاد آرزوی توفیق روزافزون در تمام مراحل زندگی را برای این قهرمان ارزنده خواستاریم .عباس دهقان

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.172 seconds.